vrijdag 11 mei 2012

blokken deken

de productie van de gebreide deken ligt al weer even stil,maar ga het snel weer oppakken. Hopelijk gaat mijn duim het weer volhouden. Wanneer ik ergens aan begin,dan gaat de beginfase in een razend tempo. Voor patroontjes speur ik heel het internet af, en val ik vrienden en collega,s lastig of zij nog oude vergeten patroonboeken hebben liggen. Op de foto het resultaat tot nu toe. De meeste patronen heb ik van http://busybessy.blogspot.com/ 
grrrr....eerst op zn kop,nu weer op zn kant. Ik doe iets fout met het uploaden,maar....wat?


Verder heb ik mij afgelopen weken bezig gehouden met haken. Een kussenhoes voor het voetenbankje buiten. De naaimachine moet nog in gereedheid worden gebracht om het kussen af te maken.

Deze vogeltjes heb ik ooit gezien op internet,maar weet niet meer waar. Zo leuk,maar geen patroon. Getracht er zelf een patroontje van te maken.
Inmiddels zijn er al aardig wat vogeltjes beland in de babykamer van zuslief en schoonzus.

Wat ik hiermee ga doen???? Geen idee.



2 opmerkingen:

Johan de Jong zei

Wat een mooie blokken, die laatste foto!!!
Van welke wol heb je die gemaakt en zou je mij het patroon willen geven.
Ik ben nl geen haak-ster maar een brei-ster maar zou graag voor mijn nichtje een deken willen haken en dit zijn hele mooie blokken daarvoor.
Zou u dit mij aub door willen mailen?
Groetjes van Nancy

Johan de Jong zei

Wil je het aub mailen naar nsjam@live.nl
Hartelijk bedankt hoor!
gr Nancy