maandag 28 mei 2012

Breien in het zonnetje

Wat zijn we toch verwend dit pinksterweekend. Heerlijk buiten in de tuin zitten breien aan Siv. Beetje jammer dat de uurtjes ongemerkt wegtikken. De poppen van Arne en Carlos brei je niet ff snel. Wel erg leuk om te doen. Hier het resultaat tot nu toe. Dochterlief heeft de kleding collectie al uitgezocht. Zo modebewust als ze is, is zij het niet geheel eens met de kleurencombi,s van de heren. Of ik dan nu het jurkje op wil zetten om te zien hoe haar keuze eruit komt te zien... Zucht. Eigenlijk heb ik echt geen tijd om te gaan werken morgen.

1 opmerking:

Dinah zei

Tjeetje wat ben je al ver, ik moet nog beginnen. Snapte je het patroon wel met die hiel? Ik niet :-( Gelukkig legt Wieke van Keulen het goed uit zodat ik het ook begrijp. Ben benieuwd naar het eind resultaat. Ga je volgen hoor!!

Groetje, dinah