zaterdag 26 mei 2012

Siv op de pennen!

Vanochtend kwam dan eindelijk TNT met het boek. Dankzij Wieke van Keulen die op haar blog verwees naar, volgens mij de enige boekhandel in nederland waar het boek al te bestellen was.Vol enthousiasme de steken opgezet. Het werd echter geen vliegende start. Was em ff helemaal kwijt. Na toch echt de welbekende kerstballen moeiteloos met 5 pennetjes gebreid te hebben, breide ik ineens het werk binnenstebuiten. Kramp in de vingers door te strak te breien,te verkrampt proberen de steken op de naalden te houden, en mijn zoon bijna zijn oog kwijt door gevaarlijk dicht op me tegaan zitten terwijl ik probeerde de pennen in bedwang te houden,is het uiteindelijk gelukt. Het eerste voetje Siv uit het poppen breiboek van Arne en Carlos is een feit. Heb de smaak en het ritme weer te pakken. En het boek? Bovenverwachting. Leuk,kleurrijk,inspirerend en lekker kneuterig!!!

Geen opmerkingen: