zaterdag 16 juni 2012

Unknown doll

De tweede pop is in de maak. Door wat tijdgebrek gaat deze niet zo snel als Kaja. Ondanks de lange dagen kom ik toch tekort. De laatste weken voor de vakantie zijn altijd hectisch. Op school en de sportverenigingen van de kinderen wordt nog van alles georganiseerd. Feestje hier,wedstrijdje daar. Sportdag,schoolreisje, enz. Maar vandaag zomaar een vrije zaterdag zonder plannen. Tenminste, deze dag bestaat uit EIGEN plannen. Dus hoop ik vandaag deze nieuwe een identiteit te gaan geven. Deze is nog naamloos en gaat gemaakt worden naar eigen idee. Eigenlijk nog geen idee. Komt in de loop van de dag vast wel voor elkaar. Mits ze mij met rust laten vandaag.

3 opmerkingen:

Dinah zei

Geen tijd???? je hebt haar al bijna af!!! Ik ben nu nog bezig met been 2. Het wordt tijd dat ik er wat meer vaart achter zet ;-)
ben benieuwd wat het wordt: misschien een jongetje?

fijn weekend.
groetjes, dinah

KnoFF-je zei

Ik ben zo iemand die snel resultaat wil zien.Dus het gaat mij nooit snel genoeg. Het is de verslaving. Zodra ik van te voren weet dat ik een dag niet kan handwerken ontstaan er ontwenningsverschijnselen. Hihi. Ook een fijn weekend!!

Marielle zei

Leuk al die Noorse poppen!
Groet, Marielle