zondag 15 juli 2012

Gestaakte projecten!!

Met enige schaamte presenteer ik hier mijn projecten waar nodig weer wat aan moet gebeuren. Eigenlijk gewoon een keer iets afmaken!! Mijn "quilt" met geborduurde mandala,s was mooi strak. Nu inmiddels gekreukeld. Toch,nu ik het weer tevoorschijn haal vind ik het toch nog wel aardig geheel. Waarom was ik dan ook weer ontevreden? Misschien toch helemaal niet zo gek om zo af en toe even je werk opzij te leggen om er na tijdje weer met hetzelfde enthousiasme als toen weer aan verder te werken.

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Oh..., dit is geweldig! Allemaal geborduurde vierkantjes..., meid wat een werk... Maar zo mooi!
Gewoon elke week een avond aan de plaid werken en het komt helemaal goed. Dit is te mooi om te laten liggen.... Wat een beauty!

Groetjes, Elizabeth

Marutska zei

Gauw afmaken! Ziet er super uit!

En veel plezier met je strengen wol uit Appelscha!

Groetjes
Maria

Angeline zei

Ohhh mooi en ehhh mail me je email even als nog dan mail ik je het haakmagazine toe!

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk