zaterdag 14 juli 2012

Granny plaid

Inmiddels al een stukje op weg. In vaste overtuiging dat ik dit project ga volbrengen. Omdat ik te nieuwsgierig ben naar een resultaat heb ik de eerste granny,s al in rijen van 9 aan elkaar gehaakt. Nu dus 4 rijen van 9 hoog. Zomaar, ben ik al heel tevreden met het resultaat. Zelfs man en kinderen,die mijn verslaving al met lede ogen toezien. We zijn er nog lang niet, er moet nog een flink aantal granny,s geproduceerd gaan worden. Vandaag dus de bollen aangevuld zodat ik straks op de camping vooruit kan. Nog een week en dan kan de productiestand met flink wat toeren omhoog.

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een prachtig geheel..., en dan is het nog niet eens af! Dat gaat wat beloven!
Ik bleek al volger bij je zijn, maar ik was vergeten om je in mijn bloglijst te zetten..., dat heb ik maar snel verholpen. Want je blog is echt de moeite waard; wat een leuke dingen zie ik!

Fijn weekend, groetjes Elizabeth

KnoFF-je zei

Wat een complimenten. Dank je wel. Het motiveerd om door te gaan!

Dinah zei

Nou, gezien je enthousiasme gaat het wel lukken om je plaid na de vakantie klaar te krijgen. Mooie kleurtjes trouwens.
En alvast een hele fijne vakantie.

Angeline zei

Wauw die wordt mooi!ga je volgen,kwam je tegen op erdbeediamant,ha,ha...ik ben ook helemaal weg van haar gehaakte Tila poppen en heb OOK al gevragen waar je het patroon kan kopen,ze heeft het zelf gemaakt en verkoopt het helaas niet..snik,snik,ik ben helemaal niet handig met een naaimachine n.l vandaar dat ik ze zo leuk vond!!Zag dat jij het ook al ooit gevragen had....jammer dat ze het niet verkoopt....

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk