donderdag 16 augustus 2012

Vakantieaankopen.

Tijdens een vakantie in Drenthe ontkom je niet aan de vele braderieën en rommelmarkten. Heerlijk hoor al dat gesnuffel tussen rommel, en gezellige kraampjes. In Appelscha kocht ik deze 2 prachtige strengen wol. Eenmaal terug op de camping ik er door het bijgesloten visitekaartje achter dat ik een aankoop had gedaan bij Maria. Maria heeft een webshop en een blog onder naam Marutska. Ik herkende de naam en betreur dat ik het op dat moment niet door had. Heb haar direct nog wel even gemaild. Deze geweldige wol (in mooie aardetinten) kun je dus bij haar kopen. www.marutska.nl

Op een rommelmarkt kwam ik de oude kastknoppen tegen. Kon ze niet laten liggen. Deze gaan een bestemming vinden op mijn 25 tellende laden kastje. Die krijgt nog oppimp beurt. Nog 18 knoppen erbij verzamelen.

En dan deze lieve kantjes. Die laat je toch ook niet liggen? Zijn alleen al leuk om neer te zetten.

4 opmerkingen:

Angeline zei

Heerlijk,wat een vangst!;-)

Elizabeth zei

Prachtige dingen heb je gescoord!
Die kastknopjes zijn zo mooi..
Ik ben benieuwd hoe je kastje eruit gaat zien!

Groetjes, Elizabeth

Ghea zei

Wat ben jij goed geslaagd op de rommelmarkten en braderieen, sorry ik heb geen puntjes op mijn toetsenbord maar je begrijpt het wel toch. Prachtige wol en schitterend kant en knoppen helemaal geweldig hoor Natasja. Maar nu nog een kleinigheidje als je mee wilt doen aan mijn candy moet je nog wel even volger worden, net als ik bij jouw oke
Liefs Ghea

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een gave spullen zeg. zagje naam ergens voorbij komen en dacht aan knoff-je een serie :-), werd nieuwschierig en heb je sote doorgebladerd, je hebt leuke blogs staan, reden om je als 10e volger te gaan volgen
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl