dinsdag 14 augustus 2012

Weer thuis!

De vakantie zit er weer op voor ons. De "kip" staat weer op stal, de wassen gedraaid en inmiddels ook al weer 2 dagen aan het werk. 3 weken vliegen om. Ondanks het wisselvallige weer in Nederland was het een top- vakantie.

Natuurlijk niet stil gezeten. Hoewel, ik zat heerlijk in de stoel, maar wel mijn handjes laten wapperen. De plaid van granny,s was meegegaan en heb daar inmiddels een flinke slag meegemaakt. In totaal nu 90 granny,s. 9 breed en 10 hoog. Er komen nog 2 rijen bij en dan beslis ik of ik het voldoende vind.

3 opmerkingen:

Angeline zei

wauw wat is dat mooi!

Elizabeth zei

Echt mooi door de regelmaat en het kleurgebruik...
Hoe heb je de vierkanten aan elkaar gemaakt?

Ghea zei

Wat gaaf is dit mijn benieuwd hoe groot het gaat worden.
Lieve groetjes van Ghea