zondag 16 september 2012

3D haken

Afgelopen weekend gewoon eens lekker alle tijd voor mijzelf genomen. Een hele zondag zitten haken. Patroontjes uitproberen. Weer uithalen. Kleurtjes combineren,weer uithalen. Je kent wel, druk met niets als resultaat. Maar dan, eindelijk een blokje gevonden, die leuk is om te haken. Volgens mijn zoon, ben ik nu aan het 3d haken. Grappig gevonden. Maar dan....het kleurenpalet. Daar kan ik ook eindeloos mee stoeien. Uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken. Geïnspireerd door het kleurgebruik van Daphne,s Diary. Ook echt een aanradertje. Je blijft er in bladeren. Een "lief" blad, waar je echt geïnspireerd van raakt. Dus ik ook. Uiteindelijk tevreden met het resultaat gaan we op zoek naar nog wat meer kleurtjes. Ik zoek nog een lavendelblauw, "oud" oranje en een donker groen. Iemand nog restjes?

2 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

nee aan die kleuren kan ik je niet helpen, maar vind het prachtig gemaakt
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Elizabeth zei

Wat een leuk blokje en de kleuren vind ik erg mooi! Ik heb ook al 3 nummers van Daphne's Diary, ze zijn geweldig en ik pak ze iedere keer weer....
Heb je met katoen gehaakt? Ik denk dat ik nog wel wat restjes voor je heb... Moet het exact dezelfde kleur zijn of maakt dat niet zoveel uit?

Groetjes, Elizabeth