maandag 24 september 2012

Gebakje?

Al eerder was ik erg jaloers op de cakevormpjes van Dinah. Ik wilde ze ook!! Ik had er namelijk grootse plannen mee.
In de omtrek van Schoonhoven geen vormpjes te vinden. Waarschijnlijk al voor mijn neus weggekaapt.
Uiteindelijk op een rommelmarkt in Makkinga, toch een aardig stapeltje van die dingen kunnen bemachtigen. Afgelopen weekend maar eens het idee uitgewerkt. Dit kun je er dus ook mee doen. Het idee natuurlijk niet van mijzelf, maar ook weer van het internet geplukt.

3 opmerkingen:

Dinah zei

hahaha, die knofje.. Gelukkig heb er nu ook een aantal op de kop kunnen tikken. Leuk idee trouwens..

groetjes,dinah

creatie's and stuff by jenneke zei

heej wat leuk, ik heb er toevallig vorig jaar een aantal op mp weten te scoren ☺ dat heb je enorm leuk gedaan
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Elizabeth zei

Wat een leuk idee! Ik geloof dat ik nog wel wat vormpjes achterin de kast moet hebben liggen. We gebruiken ze echt nooit meer...
Toch maar goed dat ik alles bewaar, hahaha..