donderdag 27 september 2012

Sooooo happy!!

Je hebt van die winkels die je zo uitnodigend zijn, dat je er altijd even naar binnen moet. In Schoonhoven bestaat er dus zo 1 en wel ja, precies bij mij om de hoek. Klik maar eens hier http://www.puurbloemenbinnen.nl/binnen dan snap je wat ik bedoel. De etalages zijn werkelijk al prachtig. 2 prachtige vazen hebben al twee weken naar me staan lonken. Zo sterk geweest en tot aan vandaag heb ik ze daar laten staan. Waarom? Heel eenvoudig, ze waren zo duur!! Totdat er door de brievenbus 4 enveloppen naar binnen vielen. Vriendenloterij verblijde ons met de nationalebloemenbon. 10 euro, en dat viermaal. Daarbij opgeteld, mijn moeder. Die vond het nodig om dan maar vast mijn verjaardagskado te geven. Dus....samen naar de winkel voor de vazen. Nu staat mijn verjaardagskado ( is pas in november) al te pronken in mijn vensterbank. Dank je wel vriendenloterij en dank je pwel lieve mams. Morgen verse takken halen met van die leuke oranje besjes. Dan is het helemaal af. Ik ben happy, want ze passen toch echt geweldig in mijn huis.

2 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

owww wat heerlijk dat je zo gelukkig was in de loterij, nu heb je ze toch kunnen kopen ☺ met natuurlijk het verjaardags geld van je mama erbij TOP zijn de vazen
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Ghea zei

Wat een ontzettende bofkont ben jij
nou meis het is je van harte gegund hoor, ze zijn schitterend.
Liefs Ghea