maandag 8 oktober 2012

Petits fours.

Grietje heeft een geweldig leuk idee op haar blog gezet. Elke week plaatst zij een nieuw patroontje van mini lekkernijen. Klik op de button hiernaast en je komt op haar blog om hier meer over te lezen. Aangezien ik sinds de zomer mijn bonbon schaaltje al in huis heb en al mijn lekkere chocolaatjes dezelfde dag nog zijn verdwenen waardoor de etagère meer leeg staat als dat het decoratief gevuld is, is dit de oplossing. Op de foto de eerste versie, met eigen inbreng. Ben zeer benieuwd naar de volgende.

3 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

erg mooi en goed gelukt
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Dinah zei

Leuk zijn ze he!!! Ik doe ook mee maar ben nog niet verder gekomen dan het kopen van de etagere bij de Action vandaag, hihihi.

groetjes, dinah

Angeline zei

Ik ga ook mee doen en ga er vandaag een haken!

p.s als je je woordvertificatie uitzet is het nog leuker reageren voor je volgers(hoe kan je zien op mijn blog door te klikken op de afbeelding rechts)Ik wist het eerst ook niet hoor totdat ik dit weer op een blog tegenkwam;-)