zaterdag 10 november 2012

Een ochtend vol verassingen.

Wat een ochtend!
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Wat een reacties op de gebreide kerstengel zeg. Ik hoop dat iedereen het patroon in goede orde heeft ontvangen. De volgende verassing kwam van mijn schoonvader die op internet een foto heeft opgeduikeld van de kreadoe. Deze werd gemaakt op de eerste dag van de beurs bij de stand van Marutska van de gelijknamige blog. Na de ochtend druk geweest te zijn met scannen en mail beantwoorden kon ik eindelijk de blogs gaan lezen die ik volg. En wat schetst mijn verbazing? Heb ik ook nog eens een give away gewonnen bij Annemarie's haakblog. Het geweldig leuke boekje van José en Bianca. Deze had ik op de kreadoe bewonderd maar stom genoeg en met spijt achteraf niet gekocht. En nu....verkrijg ik het op een wel zeer bijzondere manier. Annemarie, heel hartelijk dank hiervoor.

6 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

hihi ik las je naam net bij annemarie, van harte gefelies hoor en ook met het oplopend aantal volgers
lieve groet jenneke

Leonie zei

Gefeliciteerd! Die foto is ontzetten leuk! Ik ben meteen volger geworden. Er staan zoveel leuke dingen op je blog!

Groetjes Leonie

Atelier Valerie © zei

Hier ga jij beslist mooie creaties uit maken! Van harte!
Nog een fijne namiddag,
groetjes Valerie ♥

Angeline zei

Leuk,gefeliciteerd!;-)

groetjes
Angeline

Angeline zei

Leuk,gefeliciteerd!;-)

groetjes
Angeline

marloes zei

Super bedankt hoor voor het engel patroon echt lief van je ,Gr. Marloeskreatief