zondag 4 november 2012

Geheimpje.

Ik had een geheim. Of eigenlijk had ik gewoon niemand van de familie en directe omgeving verteld van KnoFF-je. Totdat mijn schoonmoeder de grote ontdekking deed. Dol enthousiast. Zij is dan ook echt de enige in de familie die mijn handwerkpassie deelt en struint ook vele bloggers af voor het opdoen van inspiratie en ideetjes. En omdat ik heel zeker weet dat zij dit leest,zet ik haar eens even in het zonnetje hier. Even terug naar vroeger;
Vanaf mijn 15e,kom ik al bij ze over de vloer. Een verkering die,nu na 24 jaar nog steeds"aan"is. Deze verkeringstijd heeft het alleen overleeft mede door mijn schoonmoeder. Mijn vriendje had destijds namelijk naast mij ook een passie, zijn Zundapp!! Zijn vrije tijd zat vooral in het sleutelen daaraan. Het werd uiteindelijk dua maar een gewoonte om op zondag maar gewoon mijn handwerk mee te nemen. Want ik werd uiteindelijk compleet vergeten door vriendje. Uren, middagen en avonden lang heeft schoonma mij moeten vermaken. Vilten poppetjes,workshop beren maken, borduren, kransen maken,en nog heel veel meer. En nu nog steeds wisselen we patroontjes uit. Deze kreeg ik gister. Lief gebreide kerstengelen. Het patroon is erg duidelijk, en voor de liefhebbers ga ik het in pdf zetten. Dus laat je mailadres achter wanneer je nog niet in het bezit bent van het patroon en deze engel nog voor de kerst klaar wilt hebben. Met dank aan mijn lieve (engel) schoonma kan ik het met jullie delen.

7 opmerkingen:

Ghea zei

Wat leuk Natasja dat je je schoonmoeder in het zonnetje zet, maar dat kan ook niet anders met z n lieve schoenmamma. Ik vind het kerstengeltje ontzettend lief maar kan helaas niet breien, maar er zullen er genoeg op gaan reageren super meis met z n Engel....
Liefs Ghea

Marianne zei

Heerlijk toch zo'n schoonmama.

creatie's and stuff by jenneke zei

wat lief zo'n schoon mama en wat leuk dat ze het toch eigenlijk ook ontdekt heegt!! day engeltje is wel mega mega mega gaaaaaaf ♥♥

kijk hier eens hbij lijkt er wel op meis
http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/2012/10/kerst-engeltje.html?showComment=1351368345518#c8824435104976452166

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

creatie's and stuff by jenneke zei

sorrie voor de snelle spelfouten gnif

marloes zei

Vind het wel een super engel maar je maakt een heleboel leuke dingen,zie jouw mail adres nergens maar houd me aan bevolen voor je patroon lieve Gr. Marloeskreatief

tine zei

wat een mooie dingen maak jij..
die engel is fantastisch, doe mij ook zo een schoonmoeder :)

Kom hier nog weer vaker eens kijken...

als je wilt, wil je mij dan het patroon mailen?
tine62@gmail.com

dank je,
tine

Margriet Strootman zei

Al zoekend over het net kwam ik eindelijk het patroon van deze leuke Kerstengel tegen. Vele mooie exemplaren gezien maar het kriebelt om zelf te gaan breien.
Zou je mij het patroon willen geven?

mijn mailadres is: M.Strootman@chello.nl

Ik hoop dat het zo gaat lukken,

hartelijke groeten van Margiret