dinsdag 27 november 2012

Kadootjes!!

Vandaag is het precies 39 jaar geleden dat ondergetekende in het plaatsje Oudewater in de wieg werd gelegd. Inmiddels het poppenservies al ruimschoots ontgroeid,wilde ik toch graag voor mijn verjaardag weer een serviesje. Voor GROTE mensen. Helemaal verliefd geworden op dit servies van Bastion, ben ik al aardig op weg om binnenkort een koffie/theekransje te kunnen houden. Zoals je ziet,bewaar ik dus ook het verpakkingsmateriaal!! Zo leuk ingepakt in stofjes en grijs jutte. Versierd met kaartjes,labeltjes en knopspelden. Dat gaat dus echt niet weg!!
Nog meer verwennerijen!! In mijn omgeving is mijn verslaving niet onopgemerkt gebleven,en ben ik verrast met 3 nieuwe haakboeken. Geweldig leuke patroontjes,en heb dus nu definitief een langdurige sabbatical nodig om dit allemaal te kunnen maken.
Helaas, met een nieuwe baan in het vooruitzicht zal dit eerder minder dan meer vrije tijd op gaan leveren. Maar ook weer een mooi vooruitzicht. Nieuwe kansen en nieuwe ontwikkelingen geeft ook weer energie.
Nu maar snel de boodschappen in huis halen voor een gezellige fondue vanavond met de kids. En uiteraard aan de koffie en de thee!!













8 opmerkingen:

marloes zei

Heerlijk 39 jaar ,geniet er van want oh het gaat zo vlug ,geweldige kadoos Gr. Marloeskreatief

tine zei

Gefeliciteerd! en wat een geweldig servies is dat had er nog niet van gehoord... maar vergeten doe ik het nu niet meer...

fijne dag!

groetjes, tine

Nettie zei

Van harte en nog vele jaartjes!

Leonie zei

Gefeliciteerd!!!
Woon je nog steeds in Oudewater? Ik woon er namelijk!

Groetjes Leonie

creatie's and stuff by jenneke zei

hieperderpieperdepiep HOERAAAAAAAAAAA

geniet van je daggie enne wat een mooie spullen allemaal
lieve groet jenneke

Ghea zei

Wat een prachtig servies en wat een moois zie ik hier allemaal voorbij komen echt fantastisch.
Liefs ghea

Dinah zei

Van harte gefeliciteerd met je 39ste verjaardag en wat ben jij verwend, we komen binnenkort allemaal bij je thee drinken, hihihih, mooi servies♥

Fijne verjaardag nog.

lieve groet,dinah

Dinah zei

Van harte gefeliciteerd met je 39ste verjaardag en wat ben jij verwend, we komen binnenkort allemaal bij je thee drinken, hihihih, mooi servies♥

Fijne verjaardag nog.

lieve groet,dinah