dinsdag 13 november 2012

Klaar!

Daar zit ze dan. Afgewerkt en te wachtend op de kerst. Ik ben heel benieuwd naar de engelen van de medebloggers, die ik het patroon heb toegezonden.

Verder kwam de postbode met het kanootje van Annemarie!! Spannend. Zoals je ziet moest er een schaar aan te pas komen. Ik ben er erg blij mee en het zal niet lang duren voor de eerste werkstukjes uit het boekje op mijn blog verschijnen. De labeltjes bijvoorbeeld? Of het sleuteltje? Of,of,of.....help, ik kan niet kiezen!!

9 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Ze is prachtig!!

Lieve groetjes, Valerie ♥

Moos zei

Ze is helemaal geweldig meis!

Ik vind vooral ook je gekozen kleuren schitterend!!!!!!

creatie's and stuff by jenneke zei

een plaatje ♥♥♥ kei gaaf ik ben net als jij ook reuze benieuwd hoe en wie haar gaat maken meis, dank zei jou

lieve groet jenneke

Angeline zei

Ik vind haar echt heel erg mooi geworden en kan ook buitenom kerst neergezet worden vind ik!Gaat juist goed door de neutrale kleuren die je hebt gekozen,als je d'r nou hard groen met rood had gemaakt zo het een ander verhaal zijn geweest,ha,ha...dat zegt ook bijna iedereen dier hier binnen loopt bij mijn Tilda engel..."ohhh leuk voor met de kerst!"Nou engel of geen engel ze mag gewoon lekker het hele jaar door aan mijn 'kapstok'(volgens manlief,dus ben ik dat er ook maar standaard voor gaan gebruiken)in de woonkamer blijven hangen!Ik zeg gewoon DOEN!!!!ha,ha...

groetjes
Angeline

marloes zei

Ik vind haar ook super leuk en wat mij betreft kan het ook het hele jaar wil haar eerdaags gaan maken je hoort en ziet het wel groet marloeskreatief

Elizabeth zei

Het engeltje is engelachtig mooi geworden, ze zijn zo leuk hè..
Heerlijk boekje heb je gekregen, Natasja... lijkt me heel leuk.
Ga je er al snel iets uit maken?

tine zei

Ik hoop er vannacht tijdens nachtdienst mee te gaan beginnen... als ze klaar is laat ik het je even weten ;)

groetjes,
tine

Pauline zei

Ooo, deze engel is ook al zo leuk en lief!
Ik zag hem bij Jenneke op haar blog en vond hem toen ook al zo mooi.
Mijn vriendin Esther is er ook mee bezig maar ik zou zelf toch ook wel graag het patroon willen krijgen...kan dat nog?
Ik heb net die ene af van Blij dat ik brei, maar ik vind deze toch wel weer heel anders hoor!
Staat vast leuk om ze allemaal bij elkaar te hebben!

tine zei

Mijn engel is af... foto hier: http://tinkiaandehaak.blogspot.nl/2012/12/fotoblogje.html