woensdag 30 januari 2013

Ff snel.

Even snel een berichtje. Door de drukte kom ik er weinig aan toe om af en toe even iets te melden. Maar wil niet achterblijven. Ondanks het werken,huishouden,kids verzorgen en daar tussendoor nog huiswerk maken lukt het toch ook nog tussen neus en lippen door om iets te produceren. De haakrol van Wieke is weer iets gegroeid. En ja,als je goed kijkt zie je dat ik ben afgeweken. Er zit een patroontje tussen die ik op internet vond. Deze was zo leuk om te doen,dat ik hem er tussen heb gepropt.
Afgelopen weekend twee mini kussentjes geborduurd. Hetzelfde kleuren thema als de plaid die ook gestaag aan het groeien is. Helaas even wachten op de bestelde wol. De blauw was op en uitverkocht.
Verder merk ik dat tot mijn grote vreugde het aantal volgers begint toe te nemen. Bij deze dus een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers,en dank voor de lieve en lovende berichtjes.
Ik lees vaak dat het een gewoonte is een give away te realiseren als de magische 100 bereikt gaat worden. Nog even te gaan maar ik ga ervoor!! Ik sta in de startblokken om een verassing voor te bereiden voor mijn trouwe lezers.



6 opmerkingen:

Ghea zei

Nou dat is een ontzettend leuk voor uitzicht, maar je weet je bent helemaal niks verplicht. De een doet het bij 100 volgers en de ander op de dag dat zij haar blog begon maar iedereen is vrij om te doen wat zij wil.
Liefs Ghea

Elizabeth zei

Kom jij ook altijd uren op een dag te kort? Tjonge, wat is er toch altijd veel te doen.
Leuk dat je ook nog even tijd overhoud voor de hobby.. Prachtig die haakrol met het extra patroontje!
En je kussentjes vind ik heel mooi...

grtjs, Elizabeth

Aan de HAAK geslagen.... zei

Ziet er heel leuk uit en ff snel zeg je, maar om de foto's zo bij elkaar te zetten, ben ik al een uur bezig. Je doet dat erg leuk.

Angeline zei

Ondanks je drukte komt er toch wat creatiefs uit je handen en nog zeer mooi ook!Je haakrol is erg mooi,ook de kleur!Weet je al wat je ermee gaat doen/van maken?

Marloes Kreatief zei

Mooi wat je gemaakt hebben ja die dagen zijn te kort gr marloeskreatief

Mama Maai zei

Wauw wat maak je mooie dingen zeg! Nou je hebt er weer eentje bij hoor, op naar de 100!!! Liefs mamaMaai