zaterdag 5 januari 2013

Getrut.

Wat een getrut allemaal. Druk bezig geweest om mijn blogsite wat meer te personaliseren. Wat gaan daar een uren in zitten. Per ongeluk ,door allerlei spam wat er tussendoor komt en dwars over precies datgene waar je moet zijn,berichtjes verwijderd. Excuus voor al het gerommel,maar nu vind ik het wel best zo.

Verder ook een beetje uitgeblust na de kerst. Creatief gezien dan. De woonkamer nog steeds ontsierd door een kolos van een donkerrode bank,gaf aanleiding om toch maar eens te gaan uitkijken naar een ander. Al vrij snel DE bank gevonden. Op de foto is een mega hoekbank te zien,die van ons wordt een heel gewone 3 zitter. Maar geeft vast een kleine impressie. Nu maar wachten op de levering. (6 weken) zucht........

Verder een heerlijk dikke witte deken opgestart. Deze gaan we opfleuren met deze roosjes. Wie weet wordt het wat!









5 opmerkingen:

Jonneke zei

Ik vind je blog erg gezellig zo! Wat een mooie bank hebben jullie uitgezocht! Jammer dat je er altijd zo lang op moet wachten, hè?
Ik ben heel erg benieuwd naar de deken, lijkt me heel mooi met die roosjes erop.
Groetjes, Jonneke

Angeline zei

Je blog is mooi geworden en je bankstel is ook super,nu maar hopen dat die 6 weken snel voorbij zijn!

Tineke Bolleboom zei

Wat prachtig dat kleed en daar die roosjes op, wow, daar kan riviera de maison 'n puntje aan zuigen, Tineke

resi kostjens zei

echt mooi hoor!!!!

marian zei

Prachtig !! Maar is de deken al klaar 😉