vrijdag 18 januari 2013

Haakochtend.

Eindelijk!

Drukke weken achter de rug. Een baan,meer contract uren. Dus!! Vrije tijd wordt schaarser. daarnaast ook nog gestart met een training voor coaching. Eg leuk! Maar veel leeswerk en om de week op vrijdag,een trainingsdag. Op mijn "haakdag"!!! Vandaag dus even niet,en dus tijd om weer even een up date te schrijven. Blogs lezen,ideeën opdoen en uiteraard zelf nog steekje maken.
Waar ben ik mee bezig?
Ik ben aan de rol geslagen.
Op het blog van Wieke wordt er elke week een nieuwe steek uitgelegd. Leuk om te volgen en 1 x per week moet te doen zijn toch?
Verder met prachtige kleurtjes en wol van DROPS, granny wheels aan het haken. Ik ben helemaal weg van het blauw/grijs bolletje. Helaas komt de kleur op de foto niet helemaal over. Het is een heerlijk lichte wol. De vierkantjes worden direct aangehaakt



7 opmerkingen:

Aan de HAAK geslagen.... zei

Leuke pasteltinten zo bij elkaar en je maakt mooie foto's. Ge je er een deken van maken?
Ik ga ook eens kijken bij Wieke. Altijd leuk om iets nieuws uit te proberen.

Dinah zei

Hele mooie kleur die blauwe, zal me mooi worden straks. Leuk dat je ook mee doet aan de rol. Hier en daar heb ik al wat meer mensen gespot die ook maandag bij Wieke komen.

Fijn weekend, dinah

Minimoek zei

Ja, van die mooie kleur brei ik een baby-jasje en inderdaad ziet hij er op de foto heel anders uit. Je grannies zijn mooi!!

Elizabeth zei

Ja leuk hè de haakrol.., ik ben nog niet begonnen maar ik ben bang dat ik de verleiding niet lang kan weerstaan. En het is zo leuk om met elkaar op te haken!
Je vierkantjes zijn schitterend, echt mijn kleurtjes ook wel... en super mooie wol is dat hè..

grtjs, Elizabeth

Marloes Kreatief zei

Ook lk ik ben met de rol begonnen ,hoe zit het met je advent borduurtje ik zit op 17 .mooie grannyys erg mooie kleuren gr marloeskreatief

Wieke van Keulen zei

Wat leuk om de haakrol hier te zien. Mag ik je foto volgende week gebruiken en linken? Zo leuk! Laat maar weten. Groet, Wieke

Corine zei

Wat een mooie kleuren van je granny's. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Leuk je haakrol, ook ik heb de smaak te pakken. Zal hem ook laten zien op mijn blog!
Ben ook volger geworden, mooi blog heb je!