dinsdag 22 januari 2013

Puff flowers.

Gister bij Dinah zulke lieve bloemetjes gezien,die moest ik even proberen.
En toen....niet meer te stoppen.
En wat moet je dan met zoveel bloemetjes?

Snel een bosje kersenbloesem gekocht en de knopjes (voorzichtig)gebruikt om ze aan op te hangen.
(De foto,s zijn vanavond gemaakt dus niet zulk erg mooi licht. Morgen beloof ik een betere)
Mocht je ook interesse hebben in het haken van deze blommetjes kijk dan even bij Dinah voor haar vertaling van het patroon. Het is echt de moeite waard,en in een paar minuten heb je er een klaar. http://dinahcreatief.blogspot.nl/2013/01/puff-flowers.html?m=1
Dinah THX voor het delen. Ik heb weer een beetje fleur in huis!!

7 opmerkingen:

Moos zei

Leuk!!!!

Ik heb ze gister ook gemaakt naar aanleiding van Dinah haar blog hihihihihi

Angeline zei

Hoi hoi,ze zijn erg schattig!Ziet er zo mooi en lief uit vind ik.Ik heb ze vorig jaar April ook gemaakt en op kersenbloesemtakken gelijmd met een lijmpistool,blijft prima zitten en staat nog steeds langs de tv op het kastje,ik kan zo het gehele jaar door genieten van de bloesem,ha,ha...Hier zie je mijn creatie;

http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2012/04/bloesem-bloempjes-gehaakt.html


groetjes
Angeline

creatie's and stuff by jenneke zei

♥♥♥ love it het staat enorm lief en mooi

lieve groet jenneke

Atelier Valerie © zei

In deze koude winterdagen breng jij al de lente in huis, mooi gedaan!
Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

Dinah zei

Wat een leuk idee Knofje!!! Ben blij dat ik je er een plezier mee heb gedaan.

Lieve groet, dinah

Wieke van Keulen zei

Die bloemetjes zijn zo leuk. En wat heb je er een leuk boeket van gemaakt. Dank voor de tip. Dat wordt voortaan mijn alternatief voor bloemen!
Heb je gezien dat je haakrol ook op de blog "Haak maar aan te zien" is? http://haakmaaraan.blogspot.nl/2013/01/haakrol-doe-je-mee.html
Groet, Wieke

La FeMe en Spruiten zei

Knoff-je,
Alleen de naam al nodigde mij uit jouw blog te bekijken. En wat leuk toen ik de beschrijving van bloemetjes tegen kwam Die Jij in een verpleeghuis opduikelde. Ik was er al langer naar op zoek. En jouw laatste blogje met bloemetjes, zo vrolijk. Maar ook je andere gehaakte creaties spreken me erg aan. Ik word blij van jouw blog us ga je snel volgen.
Als je bij mij een kijkje komt nemen zou ik dat ook vinden.

Groetjes Saskia