maandag 11 februari 2013

Arne en Carlos bloemendeken.

Hierbij mijn eerste bloemen. Enthousiast geworden Wieke en Dinah,die ook al begonnen waren.
Bij Wieke kun je een uitgebreide tutorial vinden om deze bloemen te maken.
Verder hebben beiden dames het plan opgevat om onderling wolletjes te ruilen of te verloten. Hoe leuk!!
En ik ga meedoen.
Ik ga strengetjes van 8 meter per kleurtje maken. Een serie met een combi van wol/acryl, en voor de liefhebbers van katoen,maak ik een serie van glanskatoentjes.
Later meer hierover!!

12 opmerkingen:

Ghea zei

Wat een prachtige bloemen ben je aan het maken......en wat een leuk idee wol verloten of ruilen TOPPIE!!!!!
Liefs Ghea

creatie's and stuff by jenneke zei

de jouwe zijn ook enorm mooi

lieve groet jenneke

Leonie zei

Wat een mooie bloemen! Super!

Groetjes Leonie

Dinah zei

Leuk Knofje!!!
Mooi he die bloemendeken. Ik was er ook gelijk verliefd op en het haakt zo lekker, snel klaar (een bloem) en je hebt er zo flink wat gemaakt.
Natuurlijk ga ik meedoen, Ik hou het in de gaten.

Lieve groet,dinah

La FeMe en Spruiten zei

Wat een mooie kleurcombinatie. Dit wordt prachtig, de bloemen zijn geweldig!

Groetjes saskia

Elizabeth zei

In deze pasteltinten vind ik de bloemen ook heel leuk!

Angeline zei

Ohhh wat gaaf!Maar ik heb eerst nog de route 66 deken voor zoonlief te haken en dan......ook een hele mooie deken waarvan ik een patroon heb gekocht daarna,maar dit is ook SUPER mooi zeg!

lieve groetjes
Angeline

hester horden zei

Hallo, ik ben net volger geworden, via me zus heb ik je `gespot`.
Jennek(creaties en stuff)
Jij bent ook al zo mooi bezig met die bloemetjes...i love it.
Lieve groetjes Hester

Bloempjes-op-14 zei

Hey, ik zag dat je de bloemen ook aan het maken bent, mooi hoor die pasteltinten. Mooie site heb je trouwens. Mijn complimenten!
Groetjes Mariet

Wieke van Keulen zei

Tjonge, wat is hij toch mooi; en wat een heerlijke kleurenkeuze. Mag ik je foto plaatsen...? Met link natuurlijk...
Groet, Wieke

Angeline zei

Weet jij overigens wanneer dit gave boek van hen in het Nederlands verkrijgbaar is,want die wil ik toch wel graag hebben,helaas kan ik met hun voorgaande boeken weinig aangezien ik niet zo van het breien ben,wel wat...maar zulke mooie poppen net als Wieke er mee maakt gaat mij never nooit lukken,ha,ha....maar gelukkig hebben we nog een haaknaald;-)

groetjes
Angeline

Marjolein Bloemendaal zei

Hallo,
ik vind de bloemetjes deken heel erg mooi van Arne en Carlos. Helaas kan ik het patroontje niet vinden. Weet waar ik het vinden Kan. Groetjes Maejolein