woensdag 13 februari 2013

Kadootje.

Gister kwam ik thuis van het werk en ligt er een envelopje op mij te wachten.
Ik had mijn jas nog niet eens uit en het werd al door mijn dochter in de handen gedrukt. Ze had zich te lang in moeten houden. Een wonder dat de envelop nog dicht zat.
Wat zat erin??
Dit schattige sleutelhangertje gemaakt door Marloes,van marloeskreatief.blogspot.nl
Vol trots hangt het nu aan mijn sleutelbos. Dank je wel Marloes. Het is prachtig gemaakt!! Daar ga ik lang plezier van hebben.



5 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Heel leuk dat huisje en je zal het altijd bij jou hebben!
Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

Angeline zei

Wat ontzettend leuk,een orginelere sleutelhanger voor aan je sleutelbos is er haast niet!

hester horden zei

Owww wat lief zeg,'Whaa het gevoel van je dochter kan ik me goed voorstellen.
Geniet van je sleutelhanger huisje!
Lieve groetjes Hester

Leonie zei

Wat leuk!!!! Haha ik snap je dochter helemaal!!!!

Marloes Kreatief zei

Veel plezier ermee gr marloes