maandag 4 februari 2013

Patroon african flower square

Wat een lieve en enthousiaste reacties op het kussen.
Het is dan ook een erg mooie bloem die al snel een heel vrolijke uitstraling krijgt in allerlei kleurtjes.
Heerlijk omdat het het gevoel van naderende lente geeft? Hum....hoewel,als we de weerberichten moeten geloven.
Maar voor de liefhebbers,die het voorjaar al een beetje in huis willen hierbij een link naar de Nederlandse beschrijving. Ik vond het bij Janet,van het blog "blij dat ik brei".
http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/search/label/kussen?m=0
Plak het in je browser,en scrol wat door naar beneden,en jevvindt de beschrijving van deze prachtige square. Succes!!
Ik ga verder met mijn volgende kussen. Ook een hele mooie,maar daar later meer over.

2 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Je kussen is niet alleen mooi, je maakt er ook zo'n feest van om het op je blog te presenteren. Die collages van jou zijn elke keer weer een feest. Dank!
Groet, Wieke

La FeMe en Spruiten zei

Geweldig dat je de blem wilt delen met ons. Ik ga deze square zeker maken. Jouw naam knoffje staat in mijn geheugen gegrift. Fijn om je te volgen en dat jouw naam steeds in mijn lijst verchijnt. Zo mis ik niets van je.
Ben reuze benieuwd hoe je volgende kussen eruit kom te zien.

Groetjes saskia