zondag 3 februari 2013

Vrolijk!!

Een gezellig kussen van Afrikaanse bloemen.




11 opmerkingen:

Ghea zei

Wat een prachtige Afrikaanse bloemen, in van die mooie pasteltinten I LOVE IT Jennele mooie kussens. Leuke achtergrond heb je er weer op staan!!!
Liefs Ghea

Corine zei

Wat een mooi kussen zeg!
Heerlijke zachte lente kleuren!!

Atelier Valerie © zei

Een gezellig kussen in echt mooie lente frisse kleuren.
Heb je prachtig gedaan!
Nog een gezellige zondag,
liefs Valerie ♥

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een prachtig kussen heb je gemaakt zeg ♥

mooie lieve kleurtjes

lieve groet jenneke

Dinah zei

Mooie pastel kleurtjes. Knusse kussen.

Lieve groet,dinah

Aan de HAAK geslagen.... zei

Wat leuk.... Ik zie opeens de hoes van mijn kruk voorbij komen. Hahaha
Ik heb dit patroon gebruikt in mint groen en rose en heb er een hoes van gemaakt. Ziet er onwijs leuk uit.

La FeMe en Spruiten zei

O wauw wat een mooi bloemenkussen. Helemaal geweldig.
Kun je me ook zeggen waar ik zo'n patroon kan vinden?
Dit zou ik graag zelf willen uitproberen. Is het ook iets voor beginnende haaksters?

Ik ben er echt weg van.

Groetjes Saskia

WIEN-ART zei

Hai,
Ik ben vandaag voor het eerst op jouw blog. Wat een mooie en gezellige haakcreaties maak jij. Echt leuk!
Ik ga je volgen hoor.
Groetjes, Corine
Wien-art.blogspot.com / Wien-artfabrics.blogspot.com

Mama Maai zei

Geweldig vrolijk kussen, heel mooi!

Laura zei

O wat mooi geworden en zo lekker vrolijk. Voorjaarskleurtjes. Fijne dag. groetjes Laura

Stel zei

Baie mooi, die materiaal pas perfek daarby.