donderdag 21 februari 2013

Winnaars!!!

Wat was dit leuk om te doen!!
Al die leuke lieve berichtjes en nieuwe volgers.
Heel hartelijk dank hiervoor. Ik ben er super blij mee.

Nu zijn jullie heel benieuwd wie er gewonnen heeft.
Eerst de briefjes gemaakt met de namen. Voor elk setje heb ik een aparte kleur gebruikt.
Blauw voor setje 1 en oranje voor setje 2.
Beide kids wilden het lootje trekken.
En rappaparappapa.......



Valerie van Atelier Valerie.




En....


Tineke Bolleboom van Bollies 53.
Gefeliciteerd dames!
Doen jullie mij snel een mailtje sturen met jullie adres gegevens?
Dan stuur ik het jullie z.s.m toe!

10 opmerkingen:

Ghea zei

Nou dames van harte met jullie strengentjes wol, heerlijk al die kleurtjes.
Fijn weekend liefs Ghea

Atelier Valerie © zei

Yesssssssssssssssssssssssssss,
ik heb gewonnen. Bedankt Knoffje
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik zou graag mijn adres gegevens sturen,
maar ik zie niet direct je mail adres staan.
Nog een fijne dag,
liefs Valerie ♥

creatie's and stuff by jenneke zei

dank je wel voor de kans en dames valerie en tineke feliesssssssssssssssssssssssssssssssss

lieve groet jenneke

Moos zei

Gefeliciteeeeeerd meiden :-)

hester horden zei

Yeah van harte gefeliess Valerie en Tineke!
en KnoFF-je dank je wel voor deze gegeven kans!
Lieve groetjes Hester

Tineke Bolleboom zei

Wow, wat lief, dank je wel!!!
Dat vind wel een bestemming bij mij, jeetje.............
Leuk hoor ook eens winnaar zijn, geweldig!!
Ik stuur mijn gegevens en nogmaals dank!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Moeps zei

Gefeliciteerd dames en veel haakplezier !

Ellen van Vuuren zei

:-) bedankt voor de kans, en winnaars natuurlijk van harte gefeliciflapstaart !!

fijn weekeinde
lieve groet,
Ellen

inga zei

congrat:)

KnutselMar zei

gefeliciteerd aan de winnaars :)