zaterdag 6 april 2013

Give away.

Bijna!! Bijna 100 volgers!
En dat verdient een give away.
Wat ga ik verloten?
Een tijdje geleden heb ik voor het eerst een patroontje uitgeschreven van dit vogeltje.
Deze gevleugelde vriend staat symbool voor mijn haakverslaving.
Ongeveer 20 vogeltjes in alle kleurstellingen zijn al mijn huis uitgevlogen om op verschillende kinder en babykamertjes neer te strijken.
Wil je ook zo,n schattig vogeltje zelf haken? Doe dan mee!
Ik wil 3 volgers blij gaan maken met mijn patroontje.
Wat je ervoor moet doen? Laat een berichtje achter en zou het leuk vinden wanneer je een linkje plaatst op jouw blog. Ben je nog geen volger? Wees welkom en ding mee met deze give away.
De sluitingsdatum is 26 april.
Op 27 april maak ik de winnaars bekend.




28 opmerkingen:

WIEN-ART zei

Wat leuk, ik waag graag een gokje. Zal straks even het vogeltje op mijn blog plaatsen.
Groetjes,

Corine

La FeMe en Spruiten zei

Ik ben gek op vogeltjes dus wil ik graag mee doen. Ik zet een linkje op mijn blog. Aan die 100 zit je zo.

groetjes saskia

Tineke Bolleboom zei

Leuk hoor wat gaat het hard bi je, ik zal even een linkje plaatsen, o en natuurlijk doe ik mee!!!
Tineke

Mandy van Zundert zei

Ik zou heel graag mee willen doen, het vogeltje is echt heel erg leuk! Ik heb zelf helaas (nog) geen blog, dus ik kan de link naar je winactie niet delen.
Groetjes, Mandy

Paulien zei

Oh zo leuk Ik doe graag mee, heb nog een tak die wel wat vogeltjes kan gebruiken ,dus om maar op met dat patroontje.
groet Paulien

Dinah zei

nou die zou ik wel willen winnen, vind vogeltjes altijd leuk (zie mijn blog)en wat leuk dat je al zoveel volgers hebt bijna 100!!!! top!!!

Fijn weekend, dinah

Lief en Mooi zei

Hier ook een vogeltjes liefhebster. En jouw blog verdient veel volgers. Groetjes Talitha

Karien Bruin zei

Ik doe ook graag mee, zal gelijk een linkje op mijn blog plaatsen.
Het is een énig vogeltje!!!!
Groet van Karien.

Mamadoggie zei

Leuk! Ik waag graag een kansje! Ik plaats een linkje,

groet,
Marieke

Atelier Valerie © zei

Zo mooi gehaakt!
Ik heb je vorige give-away gewonnen en daarom geef ik mijn kans door.
Veel succes en nog een fijne zondag,
liefs Valerie ♥

Corine zei

Leuk je vogeltjes! Ik doe ook mee!

Silvia zei

WAUW ... wat een leuke give-away!! Ik doe graag mee ... Wil graag die vogeltjes gaan maken ... TOPPIE!!

Groetjes, Silvia

Elena Porta zei

zie dat ik je 100ste voilgster ben geworden en nu maar hopen dat een vogeltje deze kant op vliegt. Zou hem heel graag willen maken ziet er super uit
groetjes
Elena

ria slomp zei

ook ik zet je berichtje bij mij neer
z'n leuk vogeltje willen wij wel maken groetjes Ria

Quiltbabbels zei

Hallo,
Ik heb nog een schattig nestje voor hem klaar staan.
Daar zal hij/zij het lekker in vinden.
Vrolijke lentegroet,
Diny.

Nuendan zei

Ik doe graag mee. Een lekker vrolijk vogeltje in huis is altijd fijn.

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat een leuk give away! Ik ben gek op vogeltjes en.. haken! Dus ik doe heel graag mee.
Ik al op mijn blog een linkje plaatsen.

Groetjes,
Miriam

mingle-mangle zei

leuk leuk,wij willen wel een kansje wagen op zo'n patroontje

succes met je give-away


groetjes mingle-mangle

Jacqueline zei

Wat leuk, ik doe graag mee!
twee jaar geleden zag ik de uiltjes van Matawi. Nooit gehaakt...ben ik er aan begonnen!!En ..met wat hulp van Tamara is het gelukt!!
er zijn al heel wat Uiltjes gehakt inmiddels, dus het zou leuk zijn het eens af te wisselen met vogeltjes!!
ik hoop dat het lukt een link te plaatsen, want daar ben ik niet zo handig in!
groetjes,
jacqueline

Eugenia Maru zei

Felicidades por tus 100 primeros seguidores. Así va subiendo el número y no te das cuenta y ya tienes montones.
Hermoso pollito.
Saludos

http://lulurulitos.blogspot.com (de todo un poco)

http://atrapadaenmisletras.blogspot.com (mis letras)

Emma zei

Over de honderd al hihi , heel eluk dat vogeltje, natuutlijk waag ook ik graag een gokje, bedankt voor de kans
grtjs Emma

Armanda zei

Graag doe ik mee met jouw give away.Ze zullen leuk staan voor mijn raam.

Groetjes van Armanda
www.armacre.blogspot.nl

joke leijenaar zei

Ik waag een gokje ,erg leuk vogeltje ,ben volger ,kan haken ,waag dus ook een gokje op het patroon.

Lientjes Haakcreaties zei

Ik waag ook een gokje! Vind je vogeltje erg leuk. En ben je volger geworden!! Groetjes Carolien

Margaret zei

Wat een leuk vogeltje. Daar wil ik wel een patroontje van. Ik ben meteen volger geworden en zet een linkje op ons blog.

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

ook al zo'n leuk vogeltje ik ben ook in de ban van vogeltjes haken.
en heb er ondertussen ook al 18 gehaakt

knoopjesz haken zei

Wat een schattig vogeltje..doe graag mee..zal nog linkje op mijn blog zetten.

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

En...? Je maakt het nu wel ergggg spannend hoor! ;)

Ik wens je alvast een fijne week!

Groetjes,
Miriam