donderdag 16 mei 2013

Knutselmiddag



Mijn dochter wil af en toe lekker knutselen liefst samen met mama.
Alles wordt dan uit de kasten,lades en potjes gehaald en op de grote tafel gedumpt. 
Een flinke berg van stapels met mooie papiertjes, potjes vol met knoopjes en lintjes. Mandjes met lapjes. Maar wat gaan we maken? 
De inspiratie bleef een beetje uit. 
Tot we de lelijke pennen uit een laatje haalden en bedachten dat we die wel wat konden opsieren.

Eindelijk wat decoratieve pennen en die moesten nog in een gezellig pennen potje.
En zie hier!

Misstaat toch helemaal niet naast onze...tja wel erg lelijke telefoon... Hmmmmm,kunnen we daar nog iets mee?

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Als dat niet creatief is...!
Wat hebben jullie dat leuk verzonnen, echt geweldig. En nu nog gewoon zo'n ouderwetse zwarte telefoon met draaischijf op de kop tikken..

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

crochetcookingandmore zei

Leuk! Ben benieuwd hoe oud je dochter is!
Fijn weekend!

Nuendan zei

Volgens mij kunnen jullie best nog wat met die telefoon, als ik jullie creativiteit zo zie. Dus, kom op ga er voor.

Atelier Valerie © zei

Schitterend wat jullie hebben gemaakt!
Helemaal mijn stijl, die vintage look.
Een fijn weekend, liefs Valerie ♥

Nelleke Hobby zei

Leuk gedaan.
de telefoon ja... soms verstop ik deze achter een plantje of een lijstje.
Groetjes,
Nelleke

eccentriclady zei

Dat is nou een leuk resultaat van een knutselmiddag =)

Moos zei

Geweldig hoor zo een knutselmiddag saampies! Prachtig!!!!!