vrijdag 31 mei 2013

Zomerse bloemendeken!!

Na wat speurwerk in de inmiddels dikke mappen met patronen kwam ik deze bloemen weer tegen. 
Een haakpatroon van de zeer vrolijke flower power deken uit de ANNA.

Toen ik ze zag werd ik er toch weer heel vrolijk van. Hoe prachtig en heerlijk is deze combi van felle vrolijke kleurtjes.
De bloemen zijn ook prima los te haken om er vervolgens allerlei creaties mee verzinnen. 

Lieve volgers, mocht je belangstelling hebben,laat het mij weten dan mail ik het patroon naar je toe.
Ben je nog geen volger?? Wordt dat dan snel!! En laat de zomer je huis of tuin binnen.

10 opmerkingen:

Lientjes Haakcreaties zei

Hallo Knoffje,

Ik vind je zomerse bloemetjes heel leuk. Patroontje is erg welkom. Heb laatst in Mollie Makes ook leuke patronen gevonden. Ga er een slinger van maken voor in de slaapkamer! Ik was al volger maar misschien wil je ook mijn volger worden? lientjeshaakcreaties.blogspot.nl

Groetjes Carolien

Lia zei

Wat zijn ze lekker vrolijk. Je zou mijn erg blij maken met het patroon.

Groetjes,
Lia
mijnhobbyblog@gmail.com

Moos zei

Owwww Natasje wat prachtig meis!
Je wilt niet weten hoe lang ik al op zoek ben naar dat patroon van die flowerpower deken ....

En ondertussen al weer vergeten ... maar daar is ie weer hihihihi

Ik ga je meteen even mailen meis! Zo lief van je om dit aan te bieden!!!!

Liefs Moos

Moos zei

Daar ben ik weer ....

Misschien kijk ik met mijn neus hihihihi dat gebeurt namelijk wel vaker (bloos) maar ik zie nergens je email adres. Is het goed dat ik die van mij hier dan zet????

moosmoosies@gmail.com

Liefs Moos

Dinah zei

Gezellig al die bloemen. Daarkan je toch alleen maar vrolijk van worden.

Lieve groet,dinah

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat een mooie, vrolijke bloemen!!

Groetjes, Miriam
't Bezige Bijtje

Viviane Laebens zei

Wat een mooie bloemen.Wil er de tablethoes voor de dochter mee versieren. Kan ik ook het patroon krijgen? Ik heb zelf geen blog maar ben wel al een tijdje volger.
Hartelijk dank, fijn weekend,
Viviane

viviane_laebens@gmail.com

Maaike zei

Wat een leuke bloemen, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!

Emma zei

vrolijke kleurtjes, echt zomers
gtjs emma

magin ♥ zei

Hej, mogę prosić o schemat kwiatka?
magin3@interia.pl
pozdrawiam