vrijdag 28 juni 2013

Skull shawl

Zo leuk om te maken. Deze driehoek sjaal met doodskoppen. Klinkt gezellig,en moet zeggen dat het niet direct mijn favoriete plaatjes zijn. Maar mijn dochter vindt het geweldig. Om het niet al te somber te maken,moest er op zoek gegaan naar een vrolijk  kleurtje.
Dat hebben we gevonden!! Een flitsende fluorkleur. Gekocht bij de wibra. En echt hoor, op de foto,s komt het niet zo over,maar gisteravond waren de lampen overbodig.  Dit (hoofdpijn) kleurtje gaf voldoende licht. 
Het patroon kun je hier http://kungenomajkis.blogspot.nl/2013/04/virkad-doskallesjal-med-monster.html vinden.
Lijkt ingewikkeld, en je moet even goed lezen,maar de fotootjes erbij maakt dat het goed te doen is. 

4 opmerkingen:

Dinah zei

De jeugd vind hem helemaal te gek,, ik zag deze sjaal ook al bij anderen voorbij komen maar nog niet in deze kleur..

Angeline zei

Leuk deze kleur,zie dat je er ook mee aan de slag bent gegaan.....ik heb die voor mijn dochter gisteravond afgemaakt,ze moet hem alleen nog even showen van me voordat ik hem op mijn blog ga plaatsen denk ik...voor wat hoort wat ;-).Je moet eindigen met een rij van 6 doodshoofden bovenaan langs elkaar!Dit is n.l niet duidelijk op haar foto,daar lijken het er 6,maar dan kun je hem niet mooi zo voor in een punt dragen want dan zie je totaal geen doodshoofd

Liz zei

This is great! I love skulls, so I'm definitely going to make this shawl, too! Thanks for sharing the link to the pattern!

Liz

mimisa zei

ik vind het echt heel erg gaaf. maar vanaf welke leeftijd kun je ze met zo'n sjaal laten lopen?