woensdag 3 juli 2013

(Drops)Kortingen en feest bij wolcafe!

Sinds een half jaar bezit ons stadje Schoonhoven een allerschattigst winkeltje. 
Het Wolcafe.

Eigenaresse Leonie, h(m)aakt prachtige creaties van de merken drops,catania,scheepjes. 
As zaterdag is haar winkeltje een half jaar open en dat wil zij vieren met kortingen voor al haar klanten.
Maar ook internetwinkeliers wil zij laten profiteren.
Dus mag ik bij deze jullie laten meedelen!!


Bij een bestelling kun je gebruik maken van een  kortingsvoucher. 10% korting op je bestelling. 
Lees maar even mee of neem een kijkje op de website. Klik dan op de link wolcafe aan de linkerzijde.
Plaats deze link van 6 tot 13 juli op je blog zodat zoveel mogelijk liefhebbers kunnen profiteren!!

Het is FEEST bij Wolcafé!!

Het is alweer een half jaar geleden dat Wolcafé haar deuren opende!
En dat willen we met jullie vieren..
Kom daarom zaterdag 6 juli naar de winkel en geniet van de vele aanbiedingen en kortingen!

Heb je geen tijd om te komen? Geen nood..
Met kortingscode: FEEST krijg je 10% korting op je internetbestellingen.
http://www.wolcafe.nl 
De code is inwisselbaar van zaterdag 6 juli tot en met 13 juli.
En de onderstaande voucher is natuurlijk ook inwisselbaar in de winkel!



En dat is nog niet alles..
De hele maand juli kan je bij Wolcafé mee genieten van de Drops Supersale!
Hierbij koop je de Drops Paris voor slechts 1,40 per bolletje!
(let op dat je in de week van 6 t/m 13 juli code: FEEST gebruikt, daarna gaat de prijs weer standaard naar 2,15 euro)



En als je langskomt in de winkel, kun je ook direct de nieuwe wintercollectie van Scheepjesbekijken!
Er zijn maar liefst 11 nieuwe kwaliteiten.. Binnenkort ook bestelbaar via de webshop, maar voor nu alleen nog te bewonderen in de winkel..
Mooie kleuren verlopend in één bol, van slubgarens tot bontachtige garens..
Volumineuze garens of juist mooie garens met een zijdeachtige glans..
De moeite van het langskomen waard!




 
Groetjes en graag tot ziens bij Wolcafé,

Leonie


2 opmerkingen:

Marieke zei

Wat leuk! Dat is best wel bij mij in de buurt! Ik ben er pas langs geweest, maar toen was ie helaas dicht! Nu een nieuwe poging doen!:)

Angeline zei

Ik ga maar niet kijken,want ik heb nog teveel liggen wat ik eerst maar eens op moet maken en anders ga ik vast voor de bijl!,ha,ha