donderdag 8 augustus 2013

Skully,s.

De sjaal is af en dochter is er blij mee.



9 opmerkingen:

Moos zei

Kon niet anders dat ze er blij mee is!!!! Hij is gaaaaaaaaf :)

Nuendan zei

Hij is mooi geworden! En een mooie kleur ook. Knap van je!

Atelier Valerie © zei

De sjaal is mega cool,
maar ook als omslag rokje, tof!
Geniet nog van de zomerdagen,
lieve groetjes, Valerie ♥

Arianne Schenkelaars zei

Wat een mooie sjaal is het geworden. Daar zal ze zeker blij mee zijn en veel plezier van hebben. Heb je de sjaal gehaakt van hele dunne katoen? Of Phildar cotton od catania bijvoorbeeld?
Lijkt me leuk de sjaal als kadootje te haken voor een kind.
groet, Arianne

Margaret zei

Hij is echt heel mooi geworden. Je ziet ze steeds meer verschijnen.

Angeline zei

Mooi!ik heb een neon rose af voor een 12 jarige meid,blij dat hij af is doet pijn aan je ogen die kleur,ha,ha....

elisabethandree zei

Een prachtige sjaal, ik kan me voorstellen dat je dochter er heel blij mee is!

Ana Lopes zei

Beautiful! The color is adorable!
Thanks so much for sharing! Would love to have you visit me sometime. Have a fabulous weekend!
Hugs from Portugal,

Ana Love Craft
www.lovecraft2012.blogspot.com

Amber zei

Lekker fleurig en extra leuk met al die rafels eraan.

Groetjes, Margaret