dinsdag 29 oktober 2013

Shawl gemaakt van limited by wolcafe.

Eindelijk weer een project af.
Het had nogal wat voeten in aarde. Niet omdat het patroon te moeilijk was,maar omdat (en grrrr....wat ik wordt ik ermee geplaagt door de dames in het Wolcafe) ik nogal een strakke hand heb wat het haken betreft. Had ik die strakke hand maar wat vaker in andere zaken!
Helaas werd mijn werk weer veels te klein en een plank in je nek bevorderd ook het draagcomfort niet.
Dussss.....uithalen! En dat terwijl ik bijna klaar was. Na een weekje bezinning werd het opstaan en vol goede moed opnieuw beginnen. En zie hier....het resultaat.
En wat erg leuk is te vertellen dat dit garen eigenhandig wordt gemaakt door de eigenaresse van het wolcafe. Een bereklus! Maar prachtig.
Elk seizoen krijgt zijn kleuren,zo ook de samenstelling. In de winter is het katoen met wol en in de zomer meer katoen.
Het garen heet limited by wolcafe en is te bewonderen vanaf as woensdag op de kreadoe!

Je kunt ons vinden in hal 7 op standnummer B041
 
En let op de speciale aanbieding!
Speciaal voor deze beurs hebben we ook weer een aantal nieuwe kleuren gemaakt..
En dat is niet alles..
In het couponboekje dat je van Kreadoe krijgt, staat een coupon van Limited by..
En bij inlevering van deze coupon krijg je maar liefst 10% korting op deze mooie bollen!

Wanneer je op de plaatjes klikt dan brengt deze je naar de website voor meer info en biedt je mogelijkheid om zo,n prachtige klos online te bestellen.

Deze zal op de kredoe lijflijk aanwezig zijn en de bijpassende persoon kun je op vrijdag en zaterdag op de beurs aantreffen.

Dus wie weet, tot ziens bij wolcafe op de kreadoe!


6 opmerkingen:

Ghea zei

Wow wat een prachtige sjaal Natasja
mooie kleuren schitterend.
Liefs Ghea ♥

Arianne Schenkelaars zei

Wat een leuke sjaal is het geworden. Ik wil dit garen ook graag proberen en heb het wolcafe al een mailtje gestuurd. Heb jij de taupe turquoise gebruikt? Had je aan 1 bol voldoende? Naald 6?
groet en veel plezier van de sjaal,
groet, Arianne Schenkelaars

Amber zei

Het was wat extra werk met frustratie, maar het resultaat is echt prachtig. Het zou jammer zijn als je met dit mooie garen niet een nieuwe poging had gedaan. Ik kom zeker even langs op de KreaDoe.

Groetjes, Margaret

Dinah zei

Nou je hebt wel eer van al dat werk want de sjaal is prachtig geworden. En die kleur is echt heel erg mooi.

Lieve groet,dinah

geerte zei

Prachtige Shawl...
Mag ik vragen welke kleur je gebruikt hebt?
Fijne Zondag.
Geerte,

Stefanie Wijers zei

Deze kleuren zijn echt heel mooi! En heb ik nog niet eerder gezien bij het Wolcafé (of niet goed opgelet ;)).
Mooi gedaan!

Liefs,
Stefanie

www.cutedutch.nl