vrijdag 4 oktober 2013

Star granny,s for the boy.

Al heel lang beloofde ik mijn zoon,ook voor hem een  plaid te haken. Na diverse pogingen,kleurstellingen,vormen,was ik nooit tevreden genoeg om ook maar een poging af te maken.
Tot ik de plaids met sterren ontdekte. Dat moest voor jongen toch wel kunnen? 
Een zoektocht naar het patroon leverde niet het gewenste resultaat. Uiteindelijk zelf aan de slag gegaan aan de hand van een foto. Het duurde een ochtendje,maar dan heb je ook wat. Na vele probeersels en aanpassingen kreeg ik het dan toch voor elkaar om een ster in een mooi recht vierkant te proppen.
Zie hier!!

Zelfs ook heel tevreden met de kleuren!!
Stoer genoeg voor een jongen van 13?





7 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Dit wordt een mooie en toffe plaid!
En zelfs een tikkeltje speciaal!
Geniet van het weekend, liefs Valerie ♥

crochetcookingandmore zei

Wat ontzettend gaaf!! Die kleuren zijn ook heel stoer!
Heb je het patroon opgeschreven?
Ik zie dat ook wel zitten ;)
Fijn weekend!

Natasja Koffeman zei

Ik ga uiteraard nog mijn best doen om het patroon uit te schrijven. Heb wel even geduld,want dat is niet mijn sterkste kant.😉

Jenneke van Maurik zei

zeker stoer... i love stars leuk zeg

liefs jenneke

Monique Leonhart zei

Hoi Natasja,
Nou je geploeter om een stoere Granny te krijgen heeft een hele mooie granny opgeleverd!! Ik ben erg benieuwd hoe het sprei eruit gaat zien als hij klaar is!! Vast erg leuk!!Je hebt overigens hele mooie kleuren gebruikt!!
Groetjes van Monique

artesebordados dasol zei

Olá muito boa tarde!!!! Belo o seu cantinho... Amei... já estou te seguindo tá...
deixo uma beijoka
Fica com Deus

Awesome Needles zei

hi, how are you? your blog and your works are beautiful. i follow you. regards

http://awesomeneedles.blogspot.com.es/