zaterdag 14 december 2013

Christmas tree!

Nog maar geen genoeg gekregen van de prachtige kerstplaatjes op pinterest. Wat een creativiteit is daar te vinden. Zo kwam ik heel veel kerstboompjes tegen,maar dit was toch wel de leukste.
http://ellebel5.blogspot.nl/2013/11/tutorial-kerstboompje-nl.html
Deze link brengt je naar haar fleurige boompjes.

Inmiddels is nummer twee ook klaar,maar te donker geworden voor een mooie foto.
Dit is het eerste exemplaar.
Morgen waarschijnlijk meer voorbeelden. 
Ik haak nog even een avondje door.



6 opmerkingen:

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Wat zijn ze leuk he, deze kerstboompjes!! Zie ze op veel blogs inmiddels voorbij komen maar steeds weer een beetje anders. Deze is mooi naturel, hou van deze kleurtjes!!

Ik wens je een fijn (kerstig:) weekend verder!

Groetjes, Miriam
't Bezige Bijtje

Angeline zei

leuk dat kerstboompje en heerlijk neutrale kleurencombinatie heb je er voor gekozen!

Amber zei

Deze kerstboompjes zijn dit jaar helemaal in. Je hebt mooie kleuren gebruikt. Lekker rustig.

Groetjes, Margaret

Michelle zei

Wat een leuke kerstboommpjes!

Petra Uijttenbroek zei

Wat een leuke boompjes om te haken he?! Ik heb er één voor mijn give away gehaakt ;-)

Groetz Petra.

Teresita zei

Muy bonito!!! Feliz Navidad!