woensdag 29 januari 2014

Bloemenkussen.



Lieve volgers en meelezers. Afgelopen weken ben ik overladen met vraag naar het patroon van dit bloemenkussen. Vele lieve en lovende berichtjes waar soms gewoon verlegen van werd. Het is geen enkel probleem om het patroon te delen,maar het patroon is niet van mijzelf. 
Ik ga jullie hierbij verwijzen naar de haakkamer7
Hier vind je het patroon van de bloem granny dat ik heb gebruikt.

Zelf heb ik een extra rand toegevoegd met 3 stokjes groepen. En vervolgens nog een rand stokjes met catania in een zandkleur. 
Verder heb ik de kleuren wit en licht grijs gebruikt, cocktail van scheepjes. Een prachtig garen met een beetje glans. De cocktail + catania is eventueel hier te bestellen. http://www.wolcafe.nl/cocktail
Ik hoop hiermee velen van jullie op weg te hebben geholpen.



4 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Bedankt om het patroon te delen,
want het is een prachtig gehaakt kussen van je!
Lieve en creatieve groetjes, Valerie ♥

Giny zei

Wat een mooi kussen!
Mooie keurencombinatie heb je gebruikt.

Sofie zei

Prachtig, een hele andere versie dan mijn kussen dat deze week klaar is, maar toch ook heel mooi!

Maris zei

wat een mooi kussen is dit, ik ben je volger geworden, ben pas begonnen met haken, maar dit is zoo mooi, hoeveel bollen heb je er voor nodig ,voor 1 kussen ??