donderdag 8 mei 2014

Tapestry haken.

Oeiiii,zie dat mijn laatste bericht alweer dateert van februari. (😏)
Dat wil niet zeggen dat ik de haaknaalden aan de wilgen heb gehangen,integendeel.
Er is wel degelijk productie. 
Afgelopen maanden vooral op de tassentoer,en wil met name deze tas even delen.
Na eerst een proeflapje te hebben gehaakt,was ik om.
Helmaal verslingerd geraakt aan het tapestry haken!
Wanneer je dit intikt op google of pinterest kom je de prachtigste creaties en patronen tegen. Uren gaan verloren aan het vergapen aan...en pinnen van mooie patroontjes. 
Deze tas is uit eigen hand en idee ontstaan. Superleuk en mega verslavend.
Materiaal: drops paris haaknaald 4,5. Voor de losse haaksters; pak gerust een maat kleiner.
Zoals bekend ben ik nogal van de strakke hand. 
Hoewel het voor deze tas best een stevig mag.
Gebruikte steek; vasten. Hierdoor een mooie dichtheid,en is een voering niet noodzakelijk.
Voor de techniek; op you tube kun je prima tutorials vinden waardoor je er vast en zeker uit komt.
En ja....een volgende tas staat al op de haakpen!! 


6 opmerkingen:

Little Train zei

Oh, wat een prachtige tas heb je gemaakt! Lekker frisse kleuren.

Corine zei

O, wat een mooie tas! Ik ga hem gelijk pinnen. Zelf wil ik me ook eens wagen aan tapestry haken, maar ik ben nog geen patroon tegengekomen van zowel de tas als gebruikte schema's? Heb je nog tips voor mij?!

Ik wens je een fijn weekend!
Corine

Amber zei

Fijn dat je weer een berichtje plaatst. Wat heb je een prachtige tas gehaakt. Knap dat je dit helemaal zelf hebt bedacht. Ik ben benieuwd hoe de volgende tas eruit komt te zien.

Groetjes, Margaret

Hilde zei

Hele leuke tas! Wel zwaar zeker. Ik heb laatst voor het eerst ook wat tapestry gehaakt. Is een leuke techniek!

Martina zei

really cute bag♥

Ann Willems zei

Dit is een hele leuke!
Heb hem meteen gepind.