donderdag 5 juni 2014

Lalylala!

Zooooo schattig,toch? Een heel werkje, en vooral de geborduurde roos ging met wat krachtermen gepaard. Een beetje smokkelen was nodig omdat door de minderingen het borduurpatroon natuurlijk niet uit kwam zoals ik dat wilde. Maar toch heb ik het erop gekregen.
Wanneer je in het rijke bezit bent van 1 van de patroontjes ,hier te koop. https://www.etsy.com/nl/shop/lalylala
Je hebt namelijk het basispatroon,hoofd lijf en armen en benen nodig om vervolgens met het gratis patroon op deze website http://www.lalylala.com/?port=easter-mod-kit-rita-the-bunny-a-free-lalylala-crochet-pattern#prettyPhoto dit lieffie te voltooien.



5 opmerkingen:

Corine zei

Wat een werk zeg, maar wat een prachtig resultaat! Je hebt eer van je werk hoor!

Groet, Corine

Henrike de Graaf zei

Prachtig!! Ik heb haar ook gehaakt!! Ze is prachtig en idd dat borduurwerk is lastig ja en ik denk dat iedereen daar smokkelt ;)

Groetjes Henrike

www.eendraadjelos.blogspot.nl

Hilde haakt zei

Prachtig, echt een kunstwerk! Ik heb even in de Etsy shop gekeken. De lalylala's zijn echt mooi.

Atelier Valerie © zei

Inderdaad een heel werkje ...
maar wel schitterend met het motief van de roos ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Lisanne Multem zei

Even kijken of het nu wel lukt? Via bloglovin lukte het mij ook niet??? Super mooi met die roos zeg! En wat leuk dat je de giveaway hebt gepromoot! Tot haaks, groetjes Lisanne