vrijdag 15 augustus 2014

Weggeef actie!!🍀

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4688889/?claim=ss7mg3yjnux">Follow my blog with Bloglovin</a>

Alweer zo,n schattig beursje.
Zooooo leuk om te maken.
Tapestry haken is erg verslavend,en geeft zo,n geweldig resultaat. 


Omdat ik zelf lang niet zo veel geld bezit om al deze beursjes mee te vullen,ga ik er 1 weggeven!!
Wordt volger!
Laat een berichtje achter en geef hierbij je voorkeur aan.
Welke van de drie?


Deze weggeef actie loopt tot 1 september!
Wees er dus snel bij!

41 opmerkingen:

Margaret zei

Ze zijn heel schattig en wil graag een kansje wagen. Ik volg je al een hele tijd dus dat zit wel goed. Ik zou dan voor de rechtse gaan.

Geeske Vissering zei

Wat leuk. Ik volg je al een heLe tijd via bloglovin. Wat ontzettend schattige creaties. Ik zou natuurlijkerg graag de blauwe met sterren willen winnen. Groetjes Geeske

karin cadinu zei

De laatste is wel heel erg schattig 😔. Ik ben sinds kort ook verslaafd aan haken... En ik kijk dan ook dagelijks op je mooie blog. Omdat ik lijd aan artritis psoriatica kan ik niet veel haken, maar met de Addi haaknaald kom ik een eindje weg. Nog heel veel plezier en succes met je mooie werkjes... Grt, Karin

Vera zei

Ik vind ze geweldig. Heb me nog niet gewaagd aan het tapestry haken.
Ik vind ze alledrie erg mooi, maar mijn voorkeur gaat toch naar de rechtse. En nu maar duimen :-)

Freubeline zei

Wat leuk! Ik ben helemaal weg van de middelste!

my cozy ❤ little space zei

nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

Monique zei

Ze zijn prachtig gemaakt!
Qua kleur ga ik voor de middelste, mooi!
Is tapestry haken moeilijk?
Heb al veel gehaakt, maar dit nog nooit en ziet er geweldig uit.

Lieve groet, Monique

Homemade and more zei

Ze zijn prachtig. Alle drie mooi, een lichte voorkeur voor de middelste.
Volger was ik al.
Fijn weekend,
Martine

Minimoek zei

Wauw ze zijn alle drie superleuk maar als ik moet kiezen dan de middelste. Leuk voor mijn kleindochter dus ik ga heel hard duimen;-)) Fijn weekend!!Groetjes Linda

Lisanne Multem zei

Oh het beursjes virus is ook op jou geslagen zie ik al! hihi Super leuk geworden, allemaal! Groetjes Lisanne
draad en praat...

Elisa zei

Mooi gehaakt hoor!
Ik wil er ook wel graag eentje winnen.
Het liefst zie ik de middelste maar ze zijn alle drie mooi hoor.

Groetjes Elisa

Mirsi zei

wat zijn ze leuk!! ik heb je vandaag pas ontdekt en zal je vanaf nu dan ook trouw volgen. ben zelf ook helemaal verslaafd aan het haken. als ik er 1 zou mogen kiezen zou ik voor de middelste gaan :)

Kitty Vandenende zei

Wat mooi zou er erg graag 1winneb

Monique zei

Ze zijn alle drie leuk. Maar qua kleurencombinatie vind ik de middelste het mooist

Hip met Kleur zei

Wat een enorm mooie portemonneetjes!
Ik vind ze alle drie prachtig!

Friemel En Tinus zei

Hoi! Via fb kwam ik op je blog terecht. Ik doe graag mee aan je give away en dan ga ik voor de rechtse. Ik ga je natuurlijk ook volgen! Op mijn blog organiseer ik ook een give away: http://friemelentinus.blogspot.nl/2014/08/give-away.html?m=1. Hopelijk vind je het ook leuk om hier aan mee te doen! Groetjes, Lotte

christel jochems zei

Super cute😍. Die zou ik wel willen winnen 😊

mariannne Soest zei

wat een leukerdjes zijn dit zeg .
Ik haak zelf namelijk sinds april voor haak en brei club en maken knuffeldekens.Als we een ziek kindje een knuffeldeken toesturen of persoonlijk gaan brengen en ze hebben nog zusjes en broertjes nemen ook voor die een cadeautje mee.Dus dit zou een wel heel er leuk cadeautje zijn voor een klein lief meisje

ann de mulder zei

Ze zijn alledrie mooi en super gemaakt maar als ik er 1zou winnen kies ik voor de tweede😍

Ineke Plant zei

Dat is moeilijk kiezen uit deze mooie beursjes die zo super gemaakt zijn. Ik ga voor de rechtse, de roze. Veel succes!

Marloes Kreatief zei

Oh natasja wat schattig ik vind de blauwe erg leuk doe graag mee .lieve groet marloeskreatief

Sofie zei

Heel mooi, dat tasje... Ik vond je blog via FB ;-) En ga je volgen via Bloglovin!
Ik ben ook een frevente haakster, maar tapestry heb ik nog nooit gedaan :-)
Groetjes Sofie van Fie bakt, haakt en naait!

Babs Hulskramer zei

Wat ontzettend leuk!
P.S. Ik ben gek op blauw.

Dini Fraters zei

Super leuk, kan eigenlijk niet kiezen. Maar ga dan voor de roze. Gr. Dini

Hermien Bakker zei

Heel leuk en knap gemaakt !
Zou heel graag mee willen doen !
Ik vind de roze wel erg mooi.

Hartelijke groet,
Hermien Bakker.

Janneke Hekman zei

Ze zijn prachtig en ik doe graag mee voor de blauwe, alvast bedankt...
Groetjes en veel succes verder,
Janneke.

Lean Siersma zei

Alle drie leuk zeg! Mooi gemaakt!

Lean Siersma zei

Alle drie leuk zeg! Mooi gemaakt!

Annie zei

Ze zijn erg leuk en daarom waag ik een gokje om mee te dingen.mijn kleindochter van 3 maakte de keus:doe maar roze oma...Gr. Annie

Lucie zei

Heel knap gedaan. Ik zou graag ook meedoen en wel voor de roze voor mijn kleindochter van 9 jaar.

Jo & Co. zei

Wat zijn ze leuk, zo'n portemonnee haken staat op mijn to-do lijstje!
Als ik mag kiezen, ga ik voor de roze! (Rechts)
Groetjes Jolande

JoJo zei

wauw die zijn gaaf. ik maak graag kans. Ze zijn alle drie mooi maar als ik zou mogen kiezen zou ik de rechtse kiezen.

Theaad zei

Ik vind ze allemaal heel erg mooi,dus zou zowiezo er heel blij mee zijn :-)

evelien atzori zei

Wat een lieve aktie. Wil graag meedoen.
Gr evelien van essen

evelien atzori zei

Wat een lieve actie. Doe graag mee.
Gr evelien van essen

crea d' emilia zei

Wat super leuk. Ik kwam net jouw blog tegen op bloglovin en ben hem meteen gaan volgen. Toen zag ik ineens deze super leuke en lieve actie van je. De Middelste vind ik echt absoluut de leukste. Ik zou hem echt heel graag willen winnen!!!

Lieve haakgroetjes van Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

Christa Kniest zei

Ik vind roze te gek!

Mez11 zei

Ooooohw die middelste zal het zo fijn hebben bij mij!! 😊 flink vullen, lekker leegmaken en weer vullen weer goed leegmaken 😊 en ga zo maar door!! Ik vind m super gaaf evenals je blog, die ga ik dan ook gezellig volgen! Zie ik je een keertje terug op mijn blog? Gezellig!! Succes, Gr Joyce

Marjon zei

volger ben ik volgens mij al, ik heb je in ieder geval bij mijn favourieten staan en volg je zo. ik heb niet echt een voorkeur. Ben blij met 1 van de beursjes. Leuke aktie, lief van je

Amber zei

Te gekke beursjes. Ze zien er alle drie zo mooi gehaakt uit. De een met een romantische uitstraling, de ander met een meisjesuitstraling. De blauwe versie is mijn favoriet. Doe denken aan zee, zand, strand, vakantie.
Ik zet nog even een linkje op mijn blog. De vakantiegangers die net terug zijn zien dan ook jouw GiveAway.

Fijn weekend en lieve groetjes, Margaret

Rianne van Duren zei

Hallo Ze zijn echt mooi deel je het patroon ook?