zondag 5 oktober 2014

Mochilla look a like!

Inmiddels al,op de schouderband na, bijna klaar.
Geweldig om te doen.
Ook mee doen? Zoek de facebook pagina "mochilla look a like" op!
Het is even wennen qua techniek. Yarn under. 


De bodem:
Ben je al jaren gewend aan de gewone vasten haken? Dan is het net of je als rechtshandige ineens met links moet schrijven. Toch zul je zien dat je het snel onder de knie hebt, en merk je vast het verschil niet meer.
En het is echt waar! Door deze techniek wordt de tas echt steviger en staan je patronen veel mooier rechtop. Absoluut alle moeite waard.

Inmiddels ook aan nummer 2 begonnen;






12 opmerkingen:

Ilonka zei

Whow wat ontzettend mooi gemaakt, knap hoor.

Corine zei

Wat is ie mooi geworden zeg! Ik ben nog bij week 5, maar ga hem zeker afmaken.
Verslavend is het wel , vind je ook niet?

Fijne avond!
Corine

Monica Gullesen Hansen zei

Fantastic I love it!

JoieLaVie en France, Carolien zei

Jeh.. wat leuk.. wat een mooie es.. Ik ga ook eens kijken. Oja, nog een vraagje.. heb je voor mij dat patroon van de kerstengel. Bij het bladeren op je blog kwam ik hem tegen zo.leuk.. Evt.sturen naar carolienbooms@hotmail.com.. thnxalvast

JoieLaVie en France, Carolien zei

Ik probeer die pagina te vinden maar is onbekend? Mochilla look a like. Begrijp er niets van.. ik zal weer eens proberen..

Dinah zei

Wat een mooie tas. die techniek ken ik niet maar ik ga het eens nader bekijken...

Lieve groet,dinah

Margaret zei

Wat een mooie tas, vind je kleuren combinatie ook zo mooi.

sabrina m zei

Wat een leuke creaties maak je, heel leuk hoor!
Groetjes Sabrina

Amber zei

Je hebt de smaak goed te pakken. De eerste tas wordt prachtig en zo te zien doet de tweede tas er niet voor onder.

Veel haakplezier, Margaret

Hilde haakt zei

Mooi! Ik heb net het mochilla-look-a-like haken ontdekt, en een klein tasje gemaakt (binnenkort op mijn blog). Het haakt niet snel, maar het wordt heel mooi.

Tinneshobbyworld zei

Wat een leuke blog. Zomaar bij jou beland, blijven plakken en volger geworden :-) Wat een leuke Mochilla look a like tassen. Prachtig gewoonweg.
Groetjes, Tinne

Regina zei

Mooi!