zaterdag 15 november 2014

In de Libelle feest maand!

Begin van de zomer werd ik benaderd door een fotografe van Libelle.
Met de vraag of zij mijn haakprojectjes mocht gebruiken als decoratie voor de speciale editie van Libelle. Een vraag waar ik uiteraard geen nee op heb gezegd. 
Ik heb mijn nieuwsgierigheid naar het eindresultaat een paar maandjes moeten bedwingen. Maar hier is ie dan!!
De editie van Libelle feest maand 2014 ligt in de winkel. 
Nog nauwelijks in de schappen, van de stapel gegrist,naar huis gerend,op de bank geploft en mij zitten verbazen over de geweldige foto,s. Op verschillende bladzijdes vind ik mijn werkjes terug. 
Mijn gehaakte mandje als koekjesschaal.
Hier als onderzetter met champagneglazen. En de kerstballen in een schaaltje.
De gehaakte kerststerren.
Nog een kerstbal.
Het kerstboompje.
En het kerstklokje.
Apetrots!











12 opmerkingen:

Stefanie Wijers zei

Onwijs gaaf!! En de foto's zijn super mooi geworden. Terecht een rede om apetrots op te zijn!!

Liefs,
Stefanie

www.cutedutch.nl

Atelier Valerie © zei

Super ... van harte gefeliciteerd ...
Fijne zaterdag ... lieve groetjes Valerie ♥

WIEN-ART zei

Wat ontzettend leuk! Tuurlijk mag je apetrots zijn, zou ik ook zijn hoor! Geniet er maar lekker van!
Fijn weekend nog.
Corine

Henrike de Graaf zei

Leuk!! Daar mag je zeker trots op zijn!

Groetjes Henrike

Tinneshobbyworld zei

Wauw ... heel knap !!!
Je mag voor minder apetrots zijn!
Alvast mijn felicitaties !!!

crochetcookingandmore zei

Terecht dat je trots bent! Leuk!

Dinah zei

Wat leuk joh, nou dan mag je wel trots op zijn.

Lieve groet,dinah

Atelier Constance zei

Wat een eer heel leuk hoor.
Groetj
Constance

craftyqueens.nl zei

Wat leuk zeg!!

kreamade zei

Daar mag je trots op zijn! Enorm leuk!! gr. Hennie

Nelleke Hobby zei

Ik begrijp wel dat je trots bent.
Wat een leuke foto´s, en wat een leuke spulletjes.
Geniet er maar van.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

Giny zei

Wat gaaf!!! En natuurlijk mag je daar super trots op zijn.Het ziet er toch ook super uit!!

Groetjes Giny