zaterdag 6 december 2014

Winterwit en pastels.

Soms kan ik er zo blij van worden,wanneer iets uit eigen handen gewoon in 1 keer lukt.
Geworden zoals het in het hoofd zat.
Van een omgezaagde berk de stammen uit schoonmoeders tuin meegenomen.
Met de witkwast bewerkt, stukje bont, touw en een leistenen sterretje. That,s all!!
Een winters sfeertje met een blik naar de kerst.


Daar hoort natuurlijk een dikke deken bij. Geinspireerd door Karin,zie haar retrodeken hier, http://karinaandehaak.blogspot.nl/2014/11/dikke-gehaakte-retro-deken-met-patroon.html.
De steken maken de deken heerlijk dik en warm. De keuze van de kleurtjes zijn uiteraard weer gebaseerd op de inrichting. Lekker saai weer, maar past mij nu eenmaal het beste. 


6 opmerkingen:

My cozy ✄ little space zei

leuke blog ik zag u via andere bloggers...

kreamade zei

Leuk! Die deken lijkt me super leuk om te haken. Op de to-do.... gr. Hennie

Dinah zei

Heel landelijk die stammen. vind ik erg mooi. Ik heb ook een berken tak in de gang staan. Staat zo goed.

Lieve groet,dinah

Annemaries Haakblog zei

Hoi Natasja, ik kwam even langs om je te laten weten dat jouw tapestry tas de populairste bijdrage was bij Link Your Stuff in de maand mei. Gefeliciteerd! :) Je kunt het teruglezen op mijn blog: http://annemarieshaakblog.blogspot.nl/2014/12/link-your-stuff-2014.html
Ik wens je een hele vrolijke jaarwisseling en een heel fijn 2015!
Groetjes, Annemarie

aryh884 aryh884 zei

?,????,????,??,???,???,??,???
???,???,????
??? ,??,???,?????,?
???,???,?,???,??,???,???
?,???,???,???,????
??,??,???,?,?,??
??,????,???,??,??,?
???,??,????
?,???

Margje zei

Welk garen gebruik je voor de deken?
ziet er heel mooi uit.